DATART popáté obhájil ocenění Nejdůvěryhodnější značky roku, a navíc získal titul Skokan roku. Spotřebitelé ocenili kvalitu a zákaznickou péči

Zlín 8. listopadu 2024 (PROTEXT) – DATART se letos popáté za sebou stal Nejdůvěryhodnější značkou roku v kategorii Prodejci elektra. Ocenění, které čeští spotřebitelé udělili DATARTu v rámci nejrozsáhlejší nezávislé spotřebitelské ankety, potvrzuje, že zůstává jasnou volbou pro zákazníky hledající kvalitu a spolehlivost. V letošním roce DATART zaznamenal také největší meziroční nárůst hlasů ze všech značek – o působivých 9,8 %. Tím si vysloužil titul Skokan roku. Výsledky marketingového ocenění, které probíhá již desátým rokem, byly slavnostně vyhlášeny 7. listopadu 2024 v Radiopaláci v Praze na Vinohradech.

Nezávislou anketu Nejdůvěryhodnější značka letos, stejně jako v předcházejících ročnících, organizovala společnost ATOZ Marketing Services ve spolupráci s agenturou NIQ. Celkem se jí zúčastnilo na 4000 spotřebitelů, kteří hodnotili téměř 900 značek napříč celým trhem v několika desítkách kategorií. Výsledky rozsáhlého průzkumu deklarují, kterým značkám letos čeští zákaznicí nejvíce důvěřují.

„Tohoto ocenění si vážíme zvlášť proto, že přichází v dnešní nestabilní době, ve které je důvěra spotřebitelů cennější než kdy dřív,“ uvádí Daniel Večeřa, generální ředitel skupiny HP TRONIC, pod kterou DATART spadá. „Je to pro nás závazek udržet a dále posilovat vysoký standard služeb, na který se zákazníci mohou spolehnout,“ dodává.

 

DATART jako záruka jistoty a profesionality

Ocenění odráží úsilí DATARTu nabízet nejen široký sortiment, ale také vysokou úroveň zákaznické péče, která je pro DATART klíčovou prioritou. S důsledností a pečlivostí se na ni proto dlouhodobě zaměřuje. Díky pokročilým automatizovaným systémům firma denně sleduje a vyhodnocuje spokojenost zákazníků, aby na jejich potřeby dokázala co nejrychleji reagovat.

Velkou výhodou DATARTu, kterou zákazníci dlouhodobě oceňují, je praktické propojení online nákupů a kamenných prodejen. Napříč Českem zákazníci najdou více než sto padesát kamenných prodejen, kde na ně čeká přes tisíc elektrospecialistů připravených pomoci s výběrem zboží, odbornou konzultací nebo servisem již zakoupených produktů. Spotřebitelé tak mohou své požadavky vyřešit jak online z pohodlí domova, tak i osobně přímo v obchodě – a to včetně reklamací, výměn a jakýchkoliv dalších požadavků.

„Velmi nám záleží na tom, aby DATART pro zákazníky zůstával důvěryhodnou a jasně definovanou volbou s ověřenými postupy a pravidly. To platí zejména v době, kdy se na trh dostávají nové formy prodeje, jako jsou marketplace, kde může prodávat prakticky kdokoli. Chceme, aby naši zákazníci věděli, že na DATART se mohou vždy spolehnout a mít jistotu, že při koupi jakéhokoliv zboží, ať už se jedná o drobné příslušenství nebo drahé spotřebiče, nešlápnou vedle,“ komentuje František Mikoška, obchodní a marketingový ředitel DATART.

 

Rychlost a preciznost jako konkurenční výhoda

DATART vyniká nejen kvalitou svých služeb, ale i rychlostí, s jakou dokáže potřeby svých zákazníků plnit. Díky moderním logistickým a balicím systémům je většina objednávek odesílána ještě tentýž den, aby ke svým příjemcům dorazily hned následující pracovní den. U nejoblíbenějších produktů navíc DATART nabízí expresní službu RYCHLART, která umožňuje vyzvednutí zboží na prodejně do 30 minut od objednání.

„Věříme, že kvalitu, spolehlivost, odborné poradenství a špičkové služby u nás oceňuje stále více lidí. Tato loajalita a důvěra jsou pro DATART velkým oceněním a také výzvou do budoucnosti. Titul Skokan roku vnímám jako potvrzení, že jdeme správným směrem, a především jako důkaz toho, že si naši zákazníci váží toho, co děláme,“ uzavírá František Mikoška, obchodní a marketingový ředitel DATART.

 

Zdroj: Insighters