
Praha 24. dubna 2025 (PROTEXT) – Česká značka Samurai Shot vstupuje do nové éry! Po devíti letech na trhu našla strategického investora – Václava Tomance, úspěšného podnikatele a mentora. Díky své silné pozici prodala svůj majoritní podíl za nižší řád jednotek milionů korun, což otevírá nové možnosti pro její další růst a inovace.
Akvizice 51% podílu proběhla koncem roku 2024, kdy zakladatelé značky Jaromír Horák a Martin Solnička předali vedení do rukou nového majitele. Samurai Shot, který si za svou historii vybudoval pevnou pozici na trhu s ročním obratem několika milionů korun, je známý pro své nealkoholické, energetické shoty z čajových extraktů a inovativní alternativy ke slavnostním nápojům. Tato změna přináší značce nový impuls, rozvoj produktového portfolia a strategického partnera k celkovému růstu značky.
Nový majoritní vlastník Václav Tomanec, kterého sleduje na sociálních sítích desítky tisíc lidí, sám preferuje zdravý životní styl a jeho záměr je rozšířit povědomí o značce mezi širší veřejnost.
“Nealkoholický energetický shot od značky Samurai jsem poprvé vyzkoušel skoro před 10 lety před mojí maturitou. Značka i společníci jsou v souladu s mými hodnotami, a právě proto jsem se rozhodl stát se její součástí a rozšířit ji mezi co nejvíce lidí. Věřím, že stejně tak, jako se mi povedlo úspěšně splnit maturitu, tak se nám povede naplnit záměry se značkou Samurai,“ uvedl nový společník Václav Tomanec.
Václav Tomanec plánuje zachovat podstatu značky, ale bude usilovat o její rozvoj. Jeho dalšími kroky jsou rebranding a redesign značky, kdy se vizuální identita přiblíží aktuálním trendům. Rozšíření produktového portfolia, vývoj nových zdravých alternativ energetických a nealkoholických nápojů. Investice do výrobních kapacit, zajištění efektivnější a udržitelnější výroby. ESG principy, budeme klást značný důraz na udržitelnost a odpovědnost vůči společnosti a životnímu prostředí. Dalším jeho cílem je letos ztrojnásobit obrat.
Společnost Samurai Shot, kterou založili Jaromír Horák a Martin Solnička, si vybudovala pověst značky nabízející zdravé alternativy k energetickým a alkoholickým nápojům. Portfolio značky zahrnuje: energetické panáky z čajových extraktů, přírodní energetické drinky, vyrobené bez umělých přísad, nealkoholické šampaňské – vhodná pro slavnostní příležitosti a další inovativní nápoje s důrazem na prémiové suroviny a zdravé ingredience.
Citace od Martina Solničky – spoluzakladatele: “Vašek dosáhl za relativně krátký čas spoustu úspěchů v podnikání. Zároveň jeho obsah na sociálních sítích dosahuje stovky tisíc lidí v Česku a na Slovensku. Jeho nasazení, zkušenosti a silná osobní značka je přesně to, co Samurai potřeboval.“
Citace od Jaromíra Horáka- spoluzakladatele: „Jelikož Vašek u nás pravidelně nakupoval, tak jsme se rozhodli mu napsat, probrali jsme možnosti spolupráce a nakonec se z něho stal nový spolumajitel. Mám radost, jak se to přirozeně vyvinulo. Cítím, že jsme všichni na stejné vlně.“
Více o produktech a vizích značky naleznete nawww.drinksamurai.cz.
O značce Samurai Shot:
Firma Samurai Shot založili v roce 2015 Jaromír Horák a Martin Solnička. Značka přinesla jako první na českou scénu nealkoholické panáky s názvem Samurai Shot, jejichž základ je silný čajový extrakt, a které nabudí tělo i mysl. V současné době nabízí i šumivé bezalkoholické nápoje jako je Geisha Velvet nebo Royal Moments, které jsou skvělou alternativou k alkoholickými slavnostním nápojům. V roce 2024 se do firmy připojil i Václav Tomanec, který je nyní většinovým vlastníkem. Za téměř 10 let na trhu se značka stala smělou konkurencí zavedeným energetickým drinkům.
Kontakt:
dominika@vanillapr.cz
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.