
Šanghaj 24. dubna 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Dne 23. dubna, kdy byl zahájen šanghajský autosalon, představila společnost Chery svou novou globální strategii pod heslem “Navigace do budoucnosti” a oznámila, že chce do dvou let dosáhnout ročního celosvětového prodeje jednoho milionu vozů. Značka rovněž představila svou vůbec první řadu pickupů. K dnešnímu dni si Chery získalo široké uznání téměř 3000 prodejců, významných domácích i mezinárodních médií a uživatelů značky v 97 zemích světa. Společnost Chery, která se opírá o své základní hodnoty “Bezpečný a rodinný”, se zavázala rozvíjet rovnocennost hybridních technologií a prohlubovat lokalizované operace. Usiluje o to, aby se stala důvěryhodnou volbou pro rodinné uživatele po celém světě. Prostřednictvím technologických inovací a rozšiřování produktové řady se společnost Chery snaží vyvinout v „globálního vedoucího technologického hráče”.
Na autosalonu v Šanghaji představila společnost Chery své vozy Chery Super Hybrid (CSH): TIGGO7 CSH, TIGGO8 CSH a vlajkovou loď TIGGO9 CSH. První fáze vytrvalostní výzvy “Nekonečný horizont – putování bez starostí” úspěšně skončila ještě před zahájením akce a modely TIGGO9 CSH a ARRIZO8 CSH dosáhly působivých rekordů – mimořádně dlouhého dojezdu přes 1400 km a výjimečně nízké spotřeby paliva pouhých 4,2 l na 100 km. Aby dále posílila svůj étos „orientace na rodinu”, spustí Chery iniciativy, jako je bezpečnostní výzva “Mise nemožná” a „Život bez hranic”, které rodinám po celém světě zprostředkují výjimečné zážitky z mobility.
V roce 2024 dosáhla společnost Chery celosvětového prodeje 640.000 vozů, přičemž TIGGO7 se stalo nejprodávanějším SUV třídy A. Značka také úspěšně vstoupila na evropský trh. S podporou globální sítě výzkumu a vývoje – zahrnující 8 výzkumných center, 10 výrobních základen a dále regionálních středisek pro výrobu komponent – naplňuje společnost Chery svou koncepci „Být někde přítomná, být někde pro něco”. Přizpůsobuje řešení místním trhům a upevňuje svou strategii globalizace.
Společnost Chery, která expanduje do nových segmentů, představila na autosalonu v Šanghaji zcela novou řadu pick-upů HIMLA. Řada inspirovaná Himálají je určena pro různá použití v terénu a při různých situacích a je vybavena benzinovými, naftovými a novými energetickými pohonnými jednotkami, které posouvají kategorii pickupů k prvotřídní transformaci zaměřené na cestující. Tento krok dále diverzifikuje globální produktové portfolio společnosti Chery.
Společnost Chery rovněž představila svůj pokrok v oblasti umělé inteligence prostřednictvím exponátů, jako je robot AiMOGA a robotický pes, a nabídla tak pohled na svou vizi budoucnosti mobility. Díky své orientaci na rodinu, globálním schopnostem v oblasti výzkumu a vývoje a diverzifikované produktové strategii si společnost Chery vytyčuje jasnou cestu vpřed. Toto strategické uvedení na trh by mohlo znamenat klíčový moment v její snaze konkurovat předním světovým automobilkám.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2672213/image.jpg
KONTAKT: zhangtianyi1@mychery.com