Praha 16. října 2024 (PROTEXT) – Na pozadí turbulentního globálního automobilového trhu se evropský region, jakožto důležitý motor světové ekonomiky, stal jevištěm pro soutěž velkých automobilových značek. Od uvedení ve Španělsku až po následné úspěchy v Polsku a Velké Británii se OMODA&JAECOO rozvíjí a expanduje v Evropě a stává se jednou z nejrychleji rostoucích automobilových značek na světě. Tato aktivita není pouze velkolepým uvedením dvou modelů, ale také důležitým krokem v prohlubování strategie značky na evropském trhu.
OMODA&JAECOO prudce stoupá a stává se lídrem v růstu.
Pouhých 16 měsíců po celosvětovém uvedení značky překročil kumulativní celosvětový prodejní objem 300.000 jednotek. Letos OMODA&JAECOO dosáhla pozoruhodných výsledků. K srpnu dosáhl globální exportní prodejní objem v tomto roce 146.000 jednotek, přičemž prodejní objem překročil 20.000 měsíčně za poslední 4 měsíce. Její rychlá expanze po celém světě v současnosti zahrnuje více než 900 dealerských sítí na 27 klíčových trzích a vybudovala kompletní prodejní a servisní systém. To ukazuje potenciál značky OMODA&JAECOO jako jedné z nejrychleji rostoucích značek v globálním automobilovém průmyslu.
OMODA&JAECOO ukazuje svou sílu v Evropě a tržní šílenství potvrzuje její význam. Dne 22. února tohoto roku uspořádala OMODA&JAECOO konferenci o uvedení produktů ve Španělsku – modely OMODA E5 a OMODA 5 debutovaly s úspěchem a oficiálně vstoupily na evropský trh. Od té doby značka postupuje jako blesk a prosazuje se v Polsku a Spojeném království. Tři modely, OMODA 5, OMODA E5 a JAECOO 7, se objevily a posunuly rozvoj OMODA&JAECOO v Evropě na vrchol, čímž plně demonstrovaly rozmanitou produktovou řadu značky a silnou tržní konkurenceschopnost. V září tohoto roku byl ve Španělsku uveden JAECOO 7 a verze J7 PHEV se poprvé objevila v Evropě. Díky špičkové technologii a designovému konceptu “Od klasiky k nadčasovosti” získal JAECOO vřelou odezvu na trhu. V současnosti se značka stabilně rozvíjí na evropském trhu a její strategické zaměření na Evropu s globálním dosahem se postupně stává realitou, což potvrzuje i uvedení zmodelů OMODA 5 a JAECOO 7 na Polský trh koncem září.
Tato expanze a aktivity OMODA&JAECOO ukazují ambiciózní plány značky nejen v Evropě, ale i globálně. Zaměření na uživatelské zkušenosti a spolupráci s partnery naznačuje, že značka se snaží budovat silnou komunitu kolem svých produktů. Bude zajímavé sledovat, jak tyto strategie ovlivní její dlouhodobý úspěch na vysoce konkurenčním automobilovém trhu.
Kontakt:
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.