Praha 9. října 2024 (PROTEXT) – Kärcher získal titul GUINNESS WORLD RECORDSTM jako aktuálně nejprodávanější značka tlakových myček. Společnost tím potvrzuje své celosvětově výjimečné postavení v produktové kategorii, se kterou je nezaměnitelně spojena.
Své vedoucí postavení si Kärcher v průběhu desetiletí vydobyl inovativními a vysoce kvalitními tlakovými myčkami a příslušenstvím. V roce 1950 vynalezl Alfred Kärcher v Evropě první horkovodní tlakovou myčku, která je i dnes nedílnou součástí průmyslového a komerčního čištění. V roce 1984 Kärcher úspěšně vstoupil na spotřebitelský trh uvedením HD 555, prvního přenosného vysokotlakého čističe pro dům a zahradu na světě. Produkty se staly populárními po celém světě a udělaly si jméno v pravém slova smyslu: obecný výraz „le karcher“ se například ve francouzštině používá jako synonymum pro tlakové mytí. V němčině se, podle německého výkladového slovníku DUDEN, „kärchern“ běžně používá také pro vysokotlaké čištění. Dnes Kärcher nabízí více než 3000 produktů, ale tlaková myčka je stále vlajkovou lodí společnosti.
Nedávno společnost Kärcher zefektivnila tlakové mytí o 50 % a uvedla na trh zásadní inovaci v podobě eco! Booster trysky. Toto jedinečné příslušenství zvyšuje čisticí výkon o 50 % ve srovnání se standardní tryskou s plochým paprskem.
V loňském roce, teprve podruhé v historii společnosti, Kärcher přepracoval svůj hlavní produkt a představil novou řadu profesionálních tlakových čističů studené a horké vody.
Zdroj: MC CONSULTANT
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.