Média, společnost a životní styl

Z animovaného seriálu Dinoo se vyklubala nová značka dětských potravin od Penamu. Za její kreativou i TikTokem stojí komunikační agentura Blueglue

Youtubový animovaný vzdělávací seriál pro děti, tiktokový kanál inspirující rodiče, jak trávit čas se svými ratolestmi, či dronová show nad Prahou. Tak se posledních sedm měsíců zapisuje do povědomí Čechů nová značka Dinoo. S tematikou dinosaurů totiž propojil své nové produkty pro nejmenší český výrobce potravin Penam, který marketingové aktivity spustil ještě před uvedením výrobků na trh. Na kreativu i správu nejtrendovější sociální sítě si vybral pražskou komunikační agenturu Blueglue, která u projektu působí od samotného začátku. […]

Média, společnost a životní styl

Hisense a Black Myth: Wukong přináší revoluci v AAA hraní na velkých obrazovkách

Vydání netrpělivě očekávané hry Black Myth: Wukong představuje zásadní převrat v herním průmyslu. Přelomová čínská AAA hra v kombinaci s výjimečnými grafickými možnostmi obrazovek Hisense nabízí vizuálně ohromující cestu bohatou mozaikou čínských příběhů. Připojte se ke globální hráčské komunitě a objevte nadčasový půvab tohoto kulturního mistrovského díla! […]

Média, společnost a životní styl

Casio připravuje NFT tenisky ve spolupráci se STEPN GO, lifestylovou Web3 aplikací pro vydělávání pohybem

Společnost Casio Computer Co., Ltd. dnes oznámila spolupráci s lifestylovou Web3[1] aplikací STEPN GO v rámci projektu VIRTUAL G-SHOCK, věnovaného nárazuvzdorným hodinkám G-SHOCK. FSL, vývojářské studio produktů Web3, které aplikaci STEPN GO provozuje, vydá limitovanou edici celkem 800 kusů NFT[2] se čtyřmi typy virtuálních tenisek. Tyto exkluzivní digitální kousky bude možné získat od 26. do 29. srpna prostřednictvím raffle mintu (slosování) na MOOAR, NFT tržišti společnosti FSL. […]