Obchod, marketing

Společnost Hisense se ve 3. čtvrtletí 2024 umístila na druhém místě na globálním trhu luxusních televizorů

Luxusní televizory společnosti Hisense, přední světové značky v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, sklízí úspěchy. Podle údajů mezinárodního institutu pro výzkum trhu Counterpoint Research se ve třetím čtvrtletí firma umístila na druhém místě s čtyřiadvacetiprocentním podílem na celosvětovém trhu špičkových televizorů a na prvním místě v této oblasti v Číně. […]

Obchod, marketing

Investoři prostřednictvím Crowdberry získají roční úrokový výnos až 11,2 %

První tranše investice do společnosti Freshlabels, která se specializuje na prodej designových a udržitelných módních značek, byla úspěšně uzavřena. Investoři v této tranši získají roční úrokový výnos až 11,2 %. Kapitál ve výši 300 000 eur směřoval na rizikovější účel – nákup zásob, což se projevilo i ve vyšší úrokové sazbě ve srovnání s druhou tranší. […]

Obchod, marketing

Brno: Výstava populárních investičních mincí pro rok 2025

Mezi nejoblíbenější investiční mince patří kanadský Maple Leaf, australský Kangaroo a britská Britannia, které právě teď vycházejí v ražbě pro rok 2025. Všechny mince jsou již tradičně zdobeny hlavními symboly země a britským panovníkem, aktuálně Charlesem III. Jejich cenu určuje cena zlata, jež se aktuálně pohybuje kolem 63.160 Kč/unce. Světově populární novinky si můžete od pátku 29. listopadu prohlédnout a zakoupit na brněnské pobočce Zlaťáky.cz. Prodejní výstava potrvá do 13. prosince. […]

Obchod, marketing

Absolutním vítězem soutěže IEA24 je AGC Glass Europe

V soutěži efektivity digitálních projektů IEA znovu poměřily výsledky svých řešení firmy i státní instituce. Letošní ročník ovládla agentura AITOM Digital s celkem deseti oceněními a cenu Grand Prix získal její projekt pro AGC Glass Europe. V porotě zasedlo 16 odborníků na digitální marketing. […]

Obchod, marketing

Sedmý ročník čínského veletrhu dovozu CIIE úspěšně skončil: Nejdůležitější události v číslech

Dne 10. listopadu byl v Šanghaji úspěšně zakončen sedmý ročník čínského veletrhu CIIE (China International Import Expo). Přestože bylo během veletrhu dosaženo mnoha nehmotných úspěchů a spojení, veletrh byl nebývale úspěšný i z hlediska přítomnosti účastníků z celého světa a zprostředkovaných obchodních příležitostí. Předběžné obchody dosáhly celkové výše 80,01 miliardy amerických dolarů, což oproti předchozímu ročníku představuje dvouprocentní nárůst. […]