Obchod, marketing

ChicDeal vstupuje na český a slovenský trh

S velkým potěšením oznamujeme vstup společnosti ChicDeal na český trh. ChicDeal, v zahraničí známá jako Numero Uno, se specializuje na prodej outletového zboží od renomované španělské společnosti s globálním dosahem, která je proslulá svými trendy kolekcemi a kvalitní módou. Tyto kolekce jsou oblíbené u zákazníků po celém světě a představují jedny z nejžádanějších produktů v oblasti módy. […]

Obchod, marketing

Osmany Laffita radí, jak bezpečně a zodpovědně nakupovat na Black Friday

Black Friday se blíží a velké slevy tak lákají davy zákazníků do obchodů. Při nákupech v rámci “černého pátku” je důležité být obezřetný a dobře se připravit, abyste nakoupili ve skutečných slevách a vyhnuli se nástrahám. Světoznámý módní návrhář Osmany Laffita proto pro čtenáře připravil důležité nakupovací rady. […]

Obchod, marketing

Nový kulmofén Sencor Artemiss je rychlý a šetrný a vždy vytvoří perfektní účes

Objevte nový kulmofén SHS 9100RS Artemiss, který přináší revoluci v úpravě vlasů. Spojením funkce fénu a kulmy v jednom zařízení získáte rychlejší a šetrnější styling, který šetří čas a chrání vlasy před nadměrným teplem. Ať už toužíte po objemném, hladkém nebo vlnitém účesu, díky výkonnému motoru a technologii Coanda efektu dosáhnete dokonalého výsledku během pár minut. Vaše vlasy budou vždy zářivé, zdravé a perfektně upravené. […]

Obchod, marketing

Přesnost spojená s výkonem: Společnost Vantage slaví 15 let na trhu novým narozeninovým videem nazvaným „Dokonalý obchodní mechanismus”

Přední makléřská společnost s různými aktivy slaví 15 let poskytování vynikajících služeb. Společnost Vantage Markets (také jako „Vantage”) představila video s názvem „Dokonalý obchodní mechanismus*”, které je poctou 15 letům inovací, preciznosti a neúnavné snahy o posílení postavení obchodníků po celém světě. Toto video ukazuje cestu značky Vantage a odráží jejího odvážného a ambiciózního ducha. […]

Obchod, marketing

Tesco opět podporuje maminky předčasně narozených miminek s produkty značky Fred & Flo

Den předčasně narozených dětí, který si připomínáme 17. listopadu, zdůrazňuje význam podpory rodin, které čelí náročné situaci spojené s předčasným porodem. Tesco se již pátým rokem připojuje k této důležité iniciativě, daruje maminkám předčasně narozených dětí balíčky s produkty své značky Fred & Flo. Tesco také dlouhodobě podporuje vybraná neonatologická oddělení po celé ČR, kam po celý rok dodává plenky Fred & Flo. […]