Obchod, marketing

Robotičtí avataři ukážou bezbariérovou budoucnost Japonska

Pokud nemáte možnost navštívit Všeobecnou světovou výstavu Expo 2025 v Ósace, možná se na ni budete moci podívat očima dálkově ovládaných robotů lidské velikosti. Tým výzkumníků, především z Mezinárodního institutu pro pokročilý výzkum telekomunikací (ATR), plánuje představit tuto technologii, aby se lidé mimo místo konání mohli připojit k návštěvníkům a prohlédnout si jeden z pavilonů. Informuje portál listu Jomiuri Šimbun. […]

Obchod, marketing

Tromox představuje na veletrhu EICMA 2024 zcela nový elektrický motocykl M03, který je lídrem trendu městské elektromobility

Na velice očekávané výstavě EICMA společnost Tromox hrdě představila svůj nejnovější výtvor, elektromotorku M03, spolu se sériově vyráběným modelem MC10 a nově modernizovaným modelem Ukko S+. Model M03, navržený speciálně pro dojížďku do města, vyniká výjimečnou hodnotou a technicky vyspělou estetikou ve stylu retro. Dále upevňuje pozici společnosti Tromox v oblasti městské elektromobility. […]

Obchod, marketing

road2expo: Japonští investoři si potrpí na dlouhodobé vazby a osobní kontakt, říká Čermák z CzechInvestu

Česká účast na světové výstavě Expo 2025 v Ósace představuje pro české firmy jedinečnou příležitost proniknout na japonský trh. Jak tuto šanci co nejlépe využít, zjistíte na krajských konferencích #road2expo, které se uskuteční 14. listopadu v Ostravě a 19. listopadu v Brně ve spolupráci s mediálním domem CNC a deníkem e15. […]

Obchod, marketing

Třetí sálová aukce Art Capital v Mánesu nabídla mimořádná díla Sopka, Kučerové, Kolářové, Toyen, Zoubka a dalších

Třetí sálová aukce Art Capital, která se konala v neděli 10. 11. 2024 v pražské výstavní síni Mánes, se nesla ve znamení výjimečných uměleckých děl. Aukce nabídla díla předních českých i zahraničních autorů napříč generacemi, včetně několika položek, které byly nabízeny na tuzemském aukčním trhu vůbec poprvé. Tento jedinečný výběr přilákal širokou pozornost sběratelů a milovníků umění. […]

Obchod, marketing

Jubilejní desátý ročník ocenění Nejdůvěryhodnější značka potvrzuje loajalitu českých zákazníků

Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto již tradičního programu jsou oceněny značky a brandy, které si získaly nejvyšší míru důvěry mezi českými zákazníky. Na základě rozsáhlého průzkumu společnosti NIQ, do kterého se zapojilo více než 4000 respondentů, byly v 95 kategoriích vybrány značky, které v očích zákazníků vynikají především svou spolehlivostí a kvalitou. O oblíbenosti celého programu svědčí jak zájem samotných zákazníků, kteří logo s často vyhledávají, tak vzrůstající míra využití loga ze strany vítězných značek. Ty se profilovaly především z oblasti služeb, institucí, prodejců, výrobců, ale i ze segmentu lékárenství a zdravotnictví nebo technických odvětví. Vítězné značky byly odhaleny na slavnostním večeru 7. listopadu 2024 v Radiopaláci v Praze na Vinohradech a provázela jím moderátorka Daniela Brzobohatá. […]

Obchod, marketing

Úspěšná globální konference prodejců LiuGong 2024

Ve dnech 6. až 7. listopadu 2024 se v sídle společnosti LiuGong (000528.SZ) v městské prefektuře Liou-čou čínské autonomní oblasti Kuang-si konala Globální konference dealerů LiuGong a Globální festival zákazníků 11•26. Sešla se zde téměř tisícovka zástupců dealerů z celého světa, aby společně diskutovali o trendech v oboru, sdíleli své úspěchy a zkoumali možnosti budoucí spolupráce. […]

Obchod, marketing

DATART popáté obhájil ocenění Nejdůvěryhodnější značky roku, a navíc získal titul Skokan roku. Spotřebitelé ocenili kvalitu a zákaznickou péči

DATART se letos popáté za sebou stal Nejdůvěryhodnější značkou roku v kategorii Prodejci elektra. Ocenění, které čeští spotřebitelé udělili DATARTu v rámci nejrozsáhlejší nezávislé spotřebitelské ankety, potvrzuje, že zůstává jasnou volbou pro zákazníky hledající kvalitu a spolehlivost. V letošním roce DATART zaznamenal také největší meziroční nárůst hlasů ze všech značek – o působivých 9,8 %. Tím si vysloužil titul Skokan roku. Výsledky marketingového ocenění, které probíhá již desátým rokem, byly slavnostně vyhlášeny 7. listopadu 2024 v Radiopaláci v Praze na Vinohradech. […]