Obchod, marketing

Holicí strojky, sluchátka nebo kávovary? Zjistěte, co si dnes Češi nejčastěji dávají k Valentýnu

Svátek zamilovaných se blíží a mnoho lidí přemýšlí, čím potěšit svou drahou polovičku. Trendy posledních let naznačují, že Češi namísto klasických dárků, jako jsou bonboniéry či plyšoví medvídci, dávají stále častěji přednost praktickým darům, které následně dělají radost každý den. Stále populárnější volbou je podle maloobchodního prodejce DATART drobná elektronika, která se stala alternativou k tradičním valentýnským překvapením. Zájem o ní v týdnu před Valentýnem stoupá řádově o desetinu. […]

Obchod, marketing

Nová studie potvrzuje, že zapojení do Fairtrade přináší pro pracovníky na květinových farmách hmatatelné výhody

Lidé, kteří pěstují fairtradové květiny v Keni, získávají navíc prostřednictvím fairtradového příplatku ekonomické prostředky v hodnotě přibližně 107 EUR (2700 Kč) na osobu ročně, které často využívají na vzdělání, podporu bydlení a zdravotní péči. Mohlo by se zdát, že to není moc, nicméně vzhledem k tomu, že mzdy pracovníků v tomto sektoru se pohybují v průměru kolem 895 EUR (22.500 Kč) ročně, jde o výraznou podporu. Tyto výhody představují významnou ekonomickou podporu zejména pro tamní ženy, které mají v zemi často nižší mzdy než muži. […]

Obchod, marketing

Průzkum „Car Policy“: Kdo ze zaměstnanců získá služební auto a jakou značku

Většina firem (65 %) umožňuje zaměstnancům volbu značky i modelu statusového služebního auta a jeho využití pro soukromé jízdy včetně zahraničních cest. Soukromé kilometry si zaměstnanci většinou hradí sami. Mezi nejpopulárnější statusové vozy top managementu patří BMW a Mercedes. Střední management nejčastěji volí Škodu. Některé firmy nabízejí místo služebního auta peněžní náhradu. Vyplývá to z průzkumu Comp&Ben Asociace, který zjišťoval, jak zaměstnavatelé nastavují podmínky pro udělování služebních vozidel prostřednictvím interní směrnice známé jako Car Policy. […]

Obchod, marketing

Virtuální branding – top trend marketingu 2025

Emoce hrají zásadní roli v tom, co si lidé pamatují, a silný emocionální zážitek může rozhodnout o tom, zda si zákazník značku oblíbí a zůstane jí věrný. Výzkumy ukazují, že emocionální prožitky mají silnější dopad na lidskou paměť než neutrální informace. Pokud zákazník zažije něco, co v něm vyvolá radost, vzrušení nebo překvapení, pravděpodobně si tuto zkušenost zapamatuje mnohem lépe než běžnou reklamu či statickou prezentaci značky. Firmy, které dokážou oslovit zákazníky na hlubší emoční úrovni, mají v dnešním konkurenčním prostředí významnou výhodu. […]

Obchod, marketing

Společnosti divize CSG Ammo+ vystavovaly na SHOT Show 2025 ve Spojených státech

Ve dnech 21. až 24. ledna se v Las Vegas konala SHOT Show 2025, nejdůležitější outdoorová výstava v USA, na které tradičně vystavují nejvýznamnější světoví výrobci zbraní, munice a příslušenství pro lov a sportovní střelbu. Poprvé se na tradiční SHOT Show jako člen skupiny CSG prezentovala americká Kinetic Group a její značky, které se staly součástí skupiny na podzim minulého roku. Vedle nich své produkty představily i společnosti Fiocchi of America a Baschieri & Pellagri, které patří do skupiny CSG od roku 2022. Mezi nejvýznamnější hosty, kteří navštívili na veletrhu stánky firem CSG, patřil i Donald Trump jr. […]

Obchod, marketing

Hisense dosáhla v roce 2024 podílu 14,06 % na dodávkách televizorů, společnost si udržuje druhé místo na světě již tři roky za sebou

Společnost Hisense, přední světová značka v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, posílila svou dominantní pozici na světovém trhu televizorů a dosáhla bezprecedentního tříletého, po sobě jdoucího druhého nejvyššího ročního objemu dodávek televizorů na světě. Podle nejnovější zprávy společnosti AVC Revo prokázala společnost Hisense v roce 2024 výjimečné výsledky, když zaznamenala výrazný meziroční přírůstek dodávek o 11,9 % a její podíl na dodávkách činil 14,06 %. V letech 2022 až 2024 si televizory Hisense tři roky po sobě trvale udržovaly druhé místo u podílu na celosvětových dodávkách televizorů. […]