Obchod, marketing

Digitální továrna PARTORY jako partner unikátní akce pro nákupčí ve strojírenství s názvem ProcureMinds

Hradecký start-up PARTORY se podílel na zorganizování konference ProcureMinds, jedinečné akce zaměřené na nákupčí ve strojírenství a průmyslu. Akce se konala jako součást doprovodného programu prvního dne Mezinárodního strojírenského veletrhu (MSV) v Brně, v úzké spolupráci s eventovou agenturou JUICY a pod záštitou vedení MSV. Událost nabídla unikátní příležitost objevovat a diskutovat o nejnovějších trendech a inovacích v řízení nákupu, které účastníci mohou okamžitě aplikovat ve své praxi. […]

Obchod, marketing

Konference Brand Management podesáté: Kreativita znamená hlavně odvahu. Máte ji?

To, že něco dokážeme změřit, ještě neznamená, že je to důležité, říká John Hegarty, legendární kreativec a klíčový řečník letošního ročníku konference Brand Management. A naopak, právě to, co neumíme vyčíslit, může být to podstatné, co bychom neměli přehlížet. Snaží se tak poukázat na skutečnost, že kreativitu, odvahu pouštět se do tvůrčí práce, která vybočí z řady a vaši značku odliší a vyzdvihne, změřit nelze. Přesto bez ní není možné budovat úspěšnou značku. […]

Obchod, marketing

e-SALON 2024: České premiéry světových značek, luxusní nováček Alpine i největší flotila e-náklaďáků na jednom místě

Veletrh čisté mobility, technologií a řešení pro e-mobilitu e-SALON je nejvýznamnější oborovou událostí v Česku a jeho šestý ročník nebude výjimkou. Na výstavišti PVA EXPO PRAHA proběhne ve dnech 7. až 10. listopadu, kdy zaplní šest hal letňanského areálu, nabídne exkluzivní české premiéry vozů světových značek, nejnovější technologie, doprovodný program i možnost testovacích jízd ve více než šesti desítkách vozů. Veletrh e-SALON 2024 bude největší ve své dosavadní historii. Partnerem pro energetiku PVA EXPO PRAHA je společnost PKV Build s.r.o. […]

Obchod, marketing

Deprese, přerušení živnosti nebo ztráta zaměstnání v zahraničí. I to kryje nové pojištění schopnosti splácet půjčku

mBank a BNP Paribas Cardif Pojišťovna představují nové pojištění schopnosti splácet půjčku. Přidaly pojistná rizika jako přerušení či zrušení živnosti nebo ošetřování člena rodiny a pojištění nově kryje například i deprese nebo ztrátu práce v zahraničí. Jde o reakci na potřeby klientů. Součástí pojištění se stává také speciální služba – Virtuální ordinace. Klientům a jejich rodinám umožňuje nepřetržitě konzultovat jejich zdravotní stav s lékařem. […]

Obchod, marketing

Třetí největší investor v ČR vystavuje na MSV v Brně již po jedenadvacáté

Na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně, probíhajícím ve dnech 8.-11. října 2024, se v rámci Francouzského pavilonu představí 10 předních francouzských vystavovatelů. Francouzsko-česká obchodní komora je na MSV tradičním vystavovatelem a nejnovější francouzské inovace představí zájemcům z řad odborné i laické veřejnosti již po jedenadvacáté. […]

Obchod, marketing

Eshopista ukáže, jak s mediálním plánováním budovat silnou značku a zvýšit podíl na trhu. E-shopům nabízí vstup zdarma

Jak správně nastavit upper-funnel kampaně, pracovat s frekvencí reklamy a vyhodnocovat mediální strategii napříč kanály? Přesně těmto tématům se bude věnovat první díl již devátého ročníku konference Eshopista: Mediální plánování, která proběhne v úterý 8. října 2024 od 14:00 v pražském Zenworku. Vystoupí zde přední odborníci jako třeba David Vurma (Acomware), René Henc (response:now), Jan Řehák (Mediatrix), Ondřej Vodička (Blueglue) a Jakub Mikulka (Median). V expertní panelové diskusi se k nim připojí Petr Houzar (Google), David Daneš (O2 CZ), Leoš Mrázek (Heureka Group) a Jan Řehák (Mediatrix). Pro e-shopy je vstup zdarma. Detailní program a vstupenky najdete na www.eshopista.cz. […]