Praha 17. října 2024 (PROTEXT) – Pepco překvapilo své zákazníky novými sníženými cenami několika desítek produktových řad ze svého základního portfolia, včetně oblečení pro děti i dospělé, spodního prádla, nádobí, ručníků, svíček a dalších velmi oblíbených domácích potřeb. Snížení cen se pohybuje od několika do více než 30 % oproti loňskému roku. Milovníci Pepco se nyní mohou těšit na podzimní oblečení a dekorace za zvýhodněné ceny. Dokonce i ty halloweenské.
Přestože mnohé z nás stále trápí inflace, ve společnosti Pepco zaplatíme v letošní sezóně za mnoho produktů mnohem méně než loni *. Například u chlapců oblíbené mikiny jsou nyní zlevněny o 50 Kč a místo 200 Kč stojí 150 Kč. Zatímco dívkami oblíbené sportovní kalhoty byly zlevněny ze 150 Kč na 120 Kč. Zlevnění se týká i několika desítek položek z nabídky textilu, včetně triček, spodního prádla nebo nočních košil. Také více než 20 produktů ze seznamu domácích potřeb, jako jsou brýle nebo přehoz o rozměrech 130×170 cm, jsou nyní o 30 Kč levnější. Zatímco ručníky stojí oproti minulé sezóně o 12 Kč méně.
Levnější zboží najdete na regálech se speciální visačkou „Výjimečně nízká cena!“. Tyto změny mají reagovat na potřeby našich zákazníků, kteří se stále potýkají s důsledky inflace, jež se za posledních několik let nahromadila. Oblíbený prodejce hodnotného zboží je zavedl proto, aby zajistil co nejvyšší spokojenost svých zákazníků, kteří tak mohou ušetřit, aniž by to bylo na úkor kvality výrobků.
„Poslání společnosti Pepco je jasné. Usilujeme o to a jsme lídrem na trhu v poskytování výrobků zákazníkům za nízké ceny, které jim zlepší život. Právě proto jsme zavedli nové nižší ceny oblečení a domácích potřeb. Chceme prostě, aby každý člověk, který vstoupí do prodejny Pepco, měl jistotu, že výrobky, které si koupí, jsou kvalitní a za vynikající cenu, aniž by ztrácel čas hledáním jiných nabídek,“ říká Agnieszka Jaworska, obchodní ředitelka skupiny Pepco.
Zákazníci a jejich potřeby stojí v popředí všeho, co děláme. Bezkonkurenční rozsah našich aktivit nám umožňuje dynamicky růst, rozšiřovat a pravidelně přizpůsobovat nabídku, abychom zaplnili regály stále zajímavějšími výrobky, které jsou dostupné pro každého. Jejich počet je výjimečně vysoký, neboť v každé prodejně je skladem 530 kategorií, což představuje cca 13 000 výrobků. Nabídka je pravidelně osvěžována a optimalizována o více než 130 nových kolekcí každou sezónu.
*Ve srovnání s běžnou cenou podobného produktu, který byl v prodeji v roce 2023.
Zdroj: Koncept Zone
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.