Společnost Hisense se ve 3. čtvrtletí 2024 umístila na druhém místě na globálním trhu luxusních televizorů

Čching-tao (Čína) 2. prosince 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Luxusní televizory společnosti Hisense, přední světové značky v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, sklízí úspěchy. Podle údajů mezinárodního institutu pro výzkum trhu Counterpoint Research se ve třetím čtvrtletí firma umístila na druhém místě s čtyřiadvacetiprocentním podílem na celosvětovém trhu špičkových televizorů a na prvním místě v této oblasti v Číně.

Ve třetím čtvrtletí se trh s luxusními televizory těšil rekordnímu 51% meziročnímu růstu objemu dodávek na globálním trhu. Objem dodávek mini LED televizorů zaznamenal ohromující 102% meziroční nárůst, čímž překonal objem dodávek OLED televizorů. Objem dodávek televizorů OD-LCD rovněž vzrostl o více než 50 %, přičemž čtvrtletní objem dodávek poprvé překročil hranici 4 milionů kusů.

Společnost Hisense je lídrem mezi čínskými značkami díky svým úspěšným luxusním televizorům. Otevřela zámořský trh s kvalitními laserovými televizory s cenou v rozmezí 3000 až 5000 dolarů. Letos oznámená certifikace Xbox dále dokládá technickou zdatnost a konkurenceschopnost společnosti Hisense a jejích špičkových produktů.

Jakožto světová jednička na trhu 100palcových televizorů udává společnost Hisense trendy v oblasti velkoplošných televizorů, a zajišťuje tak zákazníkům čím dál lepší zážitky. Díky tomu, že se společnost stala oficiálním partnerem hry Black Myth: Wukong, poskytuje zákazníkům hru, která je pohltí, i herní režimy na míru. V důsledku toho se společnost Hisense umístila na prvním místě z hlediska prodejů televizorů s úhlopříčkou 100 a více palců ve zhruba 20 zemích včetně Japonska, Německa, Itálie, Velké Británie, Francie a Španělska v období od ledna do září 2024.

Kromě toho společnost Hisense také výrazně zviditelnila svou značku, technologie a produkty díky sponzorování globálních sportovních akcí, jako je FlFA Club World Cup 2025™. Technologie společnosti Hisense využívající umělou inteligenci poskytují uživatelům bezkonkurenční obraz v HD rozlišení a zároveň přináší obsahově bohaté informace o samotných sportovních událostech.

Společnost Hisense pokračuje ve zkoumání inovací v oblasti technologie využívající umělou inteligenci, která podporuje personalizovaný obsah a interakce založené na inteligenci. Prosazuje tím nové trendy a předznamenává budoucnost inteligentní domácí zábavy.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Podle společnosti Omdia se Hisense v roce 2023 i v první polovině roku 2024 umístila na 2. místě v celosvětovém žebříčku dodavatelů televizorů a na 1. místě v kategorii 100palcových televizorů. Společnost rychle expandovala a působí ve více než 160 zemích. Specializuje se na multimediální zboží, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2569745/Hisense_continues_explore_innovation_AI_TV.jpg 

KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com