
Čcheng-čou (Čína) 28. dubna 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Šestibodový servisní rámec zvyšuje efektivitu a hodnotu pro zákazníka
Společnost Yutong Bus („Yutong”, SHA: 600066), asijský výrobce užitkových vozidel, nedávno uspořádala v Čeng-čou Středoasijské turné k průzkumu hodnoty pro zákazníky, které znamenalo premiéru servisní platformy EnRoute+ společnosti Yutong. Je navržena tak, aby zdokonalila oborová měřítka upřednostňováním technologicky orientovaných řešení a podporou dlouhodobých partnerství před transakčními cenami.
„V podmínkách sílící konkurence v celosvětovém měřítku se společnost Yutong zavázala převést klienty z myšlení ,cena především’ na komplexní hodnotové partnerství založené na technologiích a dokonalých službách,” řekl Li Haifeng, generální ředitel společnosti Yutong Bus pro střední Asii.
EnRoute+: Šest pilířů neochvějné podpory
Rámec EnRoute+ poskytuje komplexní řešení přizpůsobená konkrétním potřebám vozového parku:
• Přímá podpora výrobce: pracovníci Yutongu jsou na místě 365 dní v roce a poskytují profesionální, efektivní a spolehlivou podporu ve stylu „komorníka” po celou dobu životnosti vozidla.
• Rychlá reakce, efektivní řešení: Zákazníci se mohou okamžitě spojit se společností Yutong prostřednictvím platformy LINK+ nebo servisní horké linky a získat tak rychlé a efektivní řešení.
• Úplná transparentnost: Sledování servisních požadavků v reálném čase, aktualizace průběhu a hodnocení po servisu prostřednictvím digitálního ekosystému Link+.
• Zajištění originálních dílů: Dvouúrovňová síť náhradních dílů (centrální sklad + sklad na místě) zajišťuje rychlé dodávky originálních dílů. To je podpořeno patnáctiletou dodávkou bez starostí a komplexním zajištěním kvality.
• Zajištění kritických událostí: Pro zajištění bezchybného provozu během kritických událostí nebo soutěží jsou nasazeny specializované servisní týmy, na míru šité pohotovostní plány a přísné protokoly.
• Plány údržby na míru: Aktivní řešení na míru optimalizují provozuschopnost vozového parku, snižují provozní náklady a poskytují komplexní podporu prostřednictvím preventivní údržby a řízení servisu na nulovou vzdálenost.
Lokalizovaný přístup společnosti Yutong ke službám již přinesl měřitelné úspěchy. V kazašské Astaně spravuje provozovatel městské hromadné dopravy 620 autobusů Yutong, včetně 120 elektrických vozidel. Obavy z poprodejní podpory byly zmírněny díky Zahraničnímu servisnímu balíčku Yutong, který využívá inteligentní diagnostiku k předvídání závad a snižuje provozní náklady. V Taškentu v Uzbekistánu odolaly elektrické autobusy Yutong extrémním letním teplotám přesahujícím 40 °C a přitom si zachovaly stabilní výkon. Řešení šitá na míru životnímu cyklu a nepřetržitá technická podpora umožnily dopravnímu úřadu v Taškentu rozšířit svůj vozový park elektromobilů.
Společnost Yutong využívá desetiletí zkušeností v oblasti konektivity a nové energie k poskytování řešení služeb založených na datech. Integrací globálních sítí, pokročilé analytiky a inteligentních platforem, jako jsou LINK+, OVAS a Inteligentní cloud pro vozidla, vytváří ekosystémy zaměřené na životní cyklus, které zvyšují efektivitu, inovace a dokonalost orientovanou na zákazníka po celém světě.
Další informace naleznete na adrese https://en.yutong.com/.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2673327/Yutong_Bus.jpg
KONTAKT: Allan Yan, manažer pro vztahy s veřejností v zahraničí, yanxyd@yutong.com