
Praha 25. dubna 2025 (PROTEXT) – Vodafone představuje nový partnerský program, který má za cíl posunout spolupráci s obchodními partnery na další úroveň. Program přináší tři úrovně partnerství a nabízí sadu konkrétních výhod, které mají podpořit partnery a jejich obchodní týmy v dalším rozvoji profesionality a společně s Vodafonem růst.
Nový program jsme připravili jako podporu celé partnerské sítě. Vychází ze zpětné vazby přímo od partnerů a zaměřuje se na to, co obchodníci skutečně potřebují: silnější podporu v terénu, přístup k produktovým školením, marketingovým nástrojům i technickému poradenství. Nabízí také jasně nastavená pravidla spolupráce, férový systém odměn a možnost postupovat mezi jednotlivými úrovněmi podle dosažených výsledků.
„Víme, že naši partneři jsou důležitou součástí úspěchu Vodafonu a my tímto krokem cílíme na jasné zarámování celé strategie nepřímého prodeje. Partneři teď mají k dispozici nástroje, které jim usnadní každodenní fungování a podpoří jejich odbornost a profesionalitu. Věřím, že díky tomu se posuneme jako síť ještě dál,“ říká Miroslav Filip, obchodní manažer nepřímého prodeje.
Tři úrovně partnerství, šest oblastí podpory
Program je rozdělen do tří úrovní: Preferred, Premium a Elite, a každý partner má možnost růst podle dosažených výsledků. Program cílí nejen na samotné partnery, ale i na jejich týmy, tedy zástupce v prodejní síti, kteří přímo nabízejí služby Vodafonu koncovým zákazníkům. Za výkonností ale nestojí jen čísla, Vodafone klade důraz i na odbornost a nasazení. Partneři mohou využít až šest oblastí podpory, které pokrývají vše od školení, technické a obchodní pomoci přes marketingové nástroje až po plánování a individuální poradenství. Program tak nabízí praktické výhody, které obchodníkům usnadní každodenní práci a zároveň je motivují k dalšímu rozvoji. Nový program je také součástí mezinárodní strategie a český Vodafone je první, kdo tento přístup zavádí do praxe, s ambicí inspirovat i další země ve skupině Vodafone. Společnost navíc investuje vyšší miliony korun do rozvoje sítě, podpory partnerů a společného růstu v oblastech, jako jsou cloudová řešení, internet věcí nebo další digitální nástroje.
Obchodník roku z partnerské sítě: oceňujeme ty nejlepší
Ve Vodafonu si vážíme všech, kdo pomáhají dostat naše produkty a služby k zákazníkům. I proto pravidelně vyhlašujeme Obchodníka roku, ve které vyzdvihujeme nejlepší jednotlivce z řad obchodníků našich partnerů. Slavnostní vyhlášení letošního ročníku proběhlo 22. dubna a ocenění si odneslo přibližně 30 z nich. Jejich nasazení, obchodní dovednosti a férový přístup jsou pro nás inspirací a důkazem, že silné partnerství je základem společného úspěchu.
Business Partner Forum: setkání, které spojuje
Na uznání těch nejlepších ale nezůstává jen u jednotlivců. Vodafone Business každý rok pořádá slavnostní Business Partner Forum, které je věnované celému partnerskému ekosystému. Letošní ročník se uskuteční 29. května a nabídne prostor pro osobní setkání, inspiraci i ocenění výjimečných partnerů. V rámci programu bude vyhlášen Partner roku a vystoupí také generální ředitelka Vodafonu Violeta Luca a viceprezidentka pro firemní zákazníky Veronika Brázdilová. Celý partnerský program ukazuje, jak důležitou roli hrají obchodní partneři v úspěchu celé prodejní sítě.
O společnosti Vodafone
Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě a Africe. Poskytujeme mobilní a pevné služby více než 300 milionům zákazníků v 15 zemích a v dalších téměř 50 zemích spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. Máme jednu z největších platforem internetu věcí na světě. V Africe obsluhují naše finanční technologické nástroje 80 milionů zákazníků v sedmi zemích – spravují tak více transakcí než kterýkoli jiný poskytovatel.
V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Vodafone měl v roce 2024 nejlepší mobilní datovou síť v ČR, a to podle měření nezávislé německé společnosti umlaut.
Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.
Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů ve všech evropských zemích i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.